Facebook

Linkek

Utolsó kommentek

Hogyan legyél trendi

2009.01.23. 15:03

 

Kedves blogolvasók!

A mai napon az egyik közösségi portál üzenőfalán találtam egy nagyon frappáns irományt, és úgy éreztem muszáj megosztanom a blog közönségével, mert úgy gondolom nekik is joguk van "trendinek" lenni.

Hogyan legyél trendi:

 

- A "magamról" rovatba legalább 5 sort írj és minimum 10 smile-t (ha valami betűkből kirakott gagyit is bemásolsz, még jobb), illetve az alapmondatot ki ne felejtsd, "Ha ismersz, úgyis tudod milyen vagyok" ...

- Képeid között mindenképpen legyen egy tükörből (lehetőleg sajátkezűleg) készült kép, de még menőbb, ha vakut is használsz. Ezen képek neve kötelezően "Én", ha több is van, jöhetnek a bővítmények (kevésbé kreatívak számára: "Én1", "Én2"...)

- Ha gyúrsz, kötelező a félmeztelen kép, de még jobb, ha egyenesen a konditeremben készült.

- Ha nem múltál még el 18, alap, hogy az egyik képen részeg legyél, és lehetőleg sörös vagy röviditalos üveget tarts a kezedben a fényképező felé hadonászva (ha részegen alvós, hányós kép is van, feltétlenül fent a helye...)

- Születési névnél figyelj oda, a születésed évét kell írni, véletlenül sem a neved!

- Lányoknál kötelező legalább egy olyan kép, amelyiken a mellek természetellenesen összenyomva látszódnak, ha ehhez még szexi csücsörítés, pucsítás, pléjmétes nézés is társul, még jobb.

- Legyen legalább 5 kép a legjobb 'foreverfriends'-ekről (havonta cseréld!), mindegyik aláírásaként legyen ott a zárójeles 'L' betű. '(L)' kitétele kötelező akkor is, ha a baráttal, barátnővel készült közös kép feliratán törjük a fejünket.

- A profilunkban használjuk a 'naon', 'oan' és 'szerizlek' kifejezéseket, minél többször

- Ha szakítottál, írj ki naponta sok-sok versidézetet (ha tudsz ilyet), hogy mindenkivel tudasd a fájdalmad. Ha éppen jársz valakivel, akkor is.

 



Ön szerint Dzsanni (Jani) mennyi sört érdemel ezért a posztért?
szerintünk: (5/5)
Eddigi eredmény: (5/5)


8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorokutca26.blog.hu/api/trackback/id/tr72897827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mynameisbalazs 2009.01.23. 21:55:43

nagyon adás:D
kedvencem a vakuval a tükörben fényképezős... ott szoktak jó képek sikerülni

LeHeL 2009.01.24. 11:54:45

értem én az iróniát kivéve a ha még nem múltál el 18 bekezdésben :P

Dzsanni (Jani) 2009.01.24. 14:21:55

kedves Lehel, igaz hogy elmúltál 18 de azért az a kép ami itt kinnvan rólad a vendégeknél a többi kritériumnak megfelel;)

LeHeL 2009.01.25. 14:04:52

:D
én arra gondoltam kedves Dzsánni, hogy ezzel a bekezdéssel sztem elég sokan tudnánk azonosulni :)

Dzsanni (Jani) 2009.01.25. 15:14:58

:)ez alap hogy trendik vagyunk

Keke · http://gyorokutca26.blog.hu 2009.01.25. 16:05:41

aszem azt kihagytad Dzsánni hogy:

"Ha srác vagy feltétlenül legyen olyan kép amin legalább egy de esetleg több számodra elérhetetlennek tűnő 'csinibabával' pózolsz, akik természetesen a kezükben az általad fizetett koktélt markolásszák. Valamit valamiért elv."

mynameisbalazs 2009.01.25. 16:11:49

repkednek az oltások, repkednek
süti beállítások módosítása