Facebook

Linkek

Utolsó kommentek

Első napom a Corvinuson

2008.04.26. 22:43

 

Alföldi Róbert
A Széchenyi Szakkollégium meghívása alkalmából Április 24én, a Corvinus Egyetem vendége volt a Nemzeti Színház leendő igazgatója, Alföldi Róbert, egy egyórás beszélgetés erejéig. Hogy hogy kerültem én oda? Természetesen Bence révén. Már rég óta furdalt a kiváncsiság, hogy milyen lehet egy olyan egyetem ahova mindenki 140 körüli ponttal került be. Plazmatévék lógnak a falon? Kolbászból van a kerítés? Bigmaceket osztogatnak? A válasz nem! Ugyanolyan egyetem mint a többi. Időben meg is érkeztünk a 4.es előadóba, ahol akkor még szinte csak mi, Bencével képviseltük a férfi nemet. Egy rövid mondóka után, amelynek célja a szakkoli népszerűsítése volt, el is kezdődött a beszélgetés. Az interjút gondolom egy az egyetemről való srác vezette, aki valószinüleg a rendezvényt szervező szakkollégium tagja lehetett. A gyerek komolyan mondom nem túlzok, még a művészúrnál is nyálasabb volt(szexuális hovatartozástól függetlenül). Olyan lekezelően beszélt és olyan hülye és értelmetlen kérdéseket tett fel Alföldi úrnak, hogy Bencével már kampányt indítottuk a srác leváltásáért. Minden tiszteletem a művészúré, hogy ilyen értelmetlen és buta kérdésekre is ilyen normális és értelmes válaszokat tudott adni, és nem küldte el elöttünk a srácot arra a bizonyos helyre, ahova az egész előadő kivánta azokban a pillanatokban. Aztán hála istennek egy társaságunkban ülő hölgy kérdésének köszönhetően megtört a jég, lavinát indított el az előadóban, és innentől már nem jutott szóhoz a beszélgetést levezénylő úriember. A téma természetesen végig a Nemzeti színház "fiatalítása" és stílusának változása volt. Nem vagyok egy fanatikus színházba járó, de bevallom nekem is szimpatikusak voltak Alföldi úr tervei a Nemzeti színház fellendítésére. A művészúr végig egy intelligens és szerény ember benyomását keltette bennem. Ezúton is szeretnék a teljes szerkesztőség nevében sok sikert kivánni Alföldi úrnak, a Nemzeti Színház igazgatójaként kitűzött céljai elérésében. Ez volt az én első napom a Corvinuson.

  



Ön szerint Dzsanni (Jani) mennyi sört érdemel ezért a posztért?
szerintünk: (5/5)
Eddigi eredmény: (3,8/5)


8 komment

Címkék: budapest

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorokutca26.blog.hu/api/trackback/id/tr52443722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lehel 2008.04.27. 01:16:16

csodalatos ez az ember... majd keszulhetunk a romeo es romeo cimu darabokra meg hasonlok...
kivancsi leszek az ujitasokra, amiket ez a velemenyem szerint nem oda tartozo ember hoz be...

Keke · http://gyorokutca26.blog.hu 2008.04.27. 12:58:50

Én személy szerint örülök hogy egy rendkivüli mértékben tehetséges, fiatal, nemzetközileg elismert és színházvezetői tapasztalattal rendelkező színész, rendező, kerül a nemzeti színház élére. Előzetesen jó választásnak tűnik. Én nagyon komázom. És természetesen ő volt Carter doktor (kedvencem) magyar hangja.

balazs 2008.04.27. 14:55:46

attól, hogy valaki buzi, még vezethet jól színházat. már ki lett nevezve, ezzel nincs mit tenni, majd kiderül, hogy mennyire lesz jó amit csinál.

nekem erről fogalmam sincs, mert elég ritkán járok színházba, esélyem sincs megítélni a munkáját, nem tudom Te mennyire vagy otthon ebben

Keke · http://gyorokutca26.blog.hu 2008.04.27. 16:29:22

Ha a Te rám vonatkozott akkor azt kell mondanom, hogy véleményemet viszonylag kevésnek mondható előadás, néhány film és jó pár interjú alapján alakítottam ki. valamint még soha senkitől nem hallottam, nem olvastam, (egészen Lehel kommentjéig)hogy bárki is kétségbe vonta volna az általam leírtakat és eddigi munkáit, sikereit. Előzetesen jó döntésnek tűnik számomra, tervei rokonszenvesek nekem, majd kiderül hogy mindebből mennyit és milyen módon lesz képes megvalósítani.

balazs 2008.04.27. 19:44:08

Lehelre vonatkozott, jogos, nem volt egyértelmű

lehel 2008.04.27. 23:11:17

en csak azt nem ertem h mit kell ujitani a szinhazon, mert sztem jo az ugy ahogy van...
nekem igy tetszik es kesz.
a buzikat meg divat manapsag nemzetkozileg elismerni, jo szinesz csak en nem birom. ennyi

Dzsanni (Jani) 2008.04.27. 23:21:20

Én például tegnap tudtam meg édesapámtól hogy az Alföldi a férfi nemhez vonzódik. Szerintem kell az újítás mer, Lehel nem tudom hogy te hogy vagy vele, de szerintem nagyon nagyon sok az unalmas darab.

Keke · http://gyorokutca26.blog.hu 2008.04.28. 00:43:47

Azért kell újítás mivel az eddigi igazgató Jordán Tamás mandátuma lejárt és nem akart továbbra is a nemzeti élén maradni hanem szombathelyen kiván új színházat létrehozni. Logikus hogy akkor kell keresni egy új igazgatót
nyílt pályazatot írtak ki.
süti beállítások módosítása