Facebook

Linkek

Utolsó kommentek

BME GTK sportnap, én így szeretlek

2009.10.24. 15:01

 

 Igaz rég volt már (nem is tudom pontosan hányadikán), de mégis mindenképp megér egy blog bejegyzést, a BME GTK sportnapi teljesítményünk, vagy nevezzem úgy, részvételünk.
 A szervezkedés feladata rám hárult, pedig sok közöm már a BME-hez nincs. Szerencsémre Keke továbbított nekem egy kör e-mailt a nevezés előtt két nappal, így vettem a bátorságot és beneveztem. Ez után már csak egy dolgom volt, egy helyi Dream team összeállítása. A százötven forintos sör elég sok ember számára vonzónak bizonyult (persze ezzel én sem voltam máshogy), így 9:30után kis késéssel össze is gyűltek az általam invitált emberek a Móricz Zsigmond körtéri meki elé, majd el is indultunk a sporttelephez.
 Kemény és meglepően szoros meccseink voltak, az előző évekhez képest. Egy bemelegítőmeccsen nyertük az ELTE helyi erői ellen, de tétmeccseken ezt már nem nagyon sikerült, viszont Dani által már lőtt gólunk is lett (méghozzá sarokkal!). Miután sajnálatos módon nem tudtuk kiharcolni a továbbjutást a sörcsap társaságában pihentük ki fáradalmainkat, valamint a kiállított X-boxokon vérre menő meccseket folytattunk egymás között.
 Csapatunk a következőképp nézett ki: felül: Jenővári Dániel, Fölkl Ádám, Német Tamás, Csák Gábor, alul: Sütő Péter, Nagy András és Szabó János.  


 



Ön szerint Dzsanni (Jani) mennyi sört érdemel ezért a posztért?
szerintünk: (5/5)
Eddigi eredmény: (5/5)


2 komment

Címkék: sport

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorokutca26.blog.hu/api/trackback/id/tr61471876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LeHeL 2009.10.24. 17:16:55

jah az az xbox nagyon ment a sportnap elnevezeshez:) en csak laser tag-ezni voltam

Dzsanni (Jani) 2009.10.25. 14:22:30

Abban Barney a király:)
süti beállítások módosítása