Facebook

Linkek

Utolsó kommentek

Gólyatáborok selected by Keke

2008.08.24. 09:57

 

Duki barátom már leírta, hogyan telt számára a gyógymatekos gólyatábor Bodajkon, úgyhogy én csak pár szóval szeretném kiegészíteni. Állomás voltam az akadályversenyen, azon az akadályversenyen, ahol nem a teljesítmény vagy esetleg a feladat teljesítésének módja számít. De nem ám. Mert ez a tábor az életre nevel, úgyhogy a lényeg a vesztegetésen van. És én igencsak megvesztegethető voltam. Jólvan na én is csak férfiból vagyok. De úgy vettem észre, hogy Fruzsi, Teó (vagy valami ilyesmi) és az összes többi lány, aki a Ricsike által készített listára felkerült élvezte a dolgot. A negyedik csapatnál már nem igazán tudtam beszélni, de azért valahogy levezettük a feladatot. Terveztünk különdíjat is adni (csak otthon hagytam a kamerát, így nem tudom a kedves olvasó közönséget megszavaztatni, de sebaj majd jövőre). Duki, Yeti sem voltak egyszerűek, de Pektor menete volt a leglenyűgözőbb, legösszeszedettebb. Ja, hogy mi volt a feladat? Egy kialakított körpályán kellett a fiataloknak négykézláb körbe menni, imitálva ezzel egy Forma 1-es futamot. Első körben ki kellett állni a boxba „tankolni”. Az üzemanyagnak el kellett fogynia mire az utolsó pilóta is beért a célba. Jó kis feladat mi?

Más nap volt a sportnap. Nekem a Cauchy-mosás tetszett a legjobban, de segítettem annál a parasztbézbolnál is. Estére szarrá égett az arcom és a lábfejem. Ms. Matematics vetélkedő alatt nem ittam, mert másnap utaztam tovább Csopakra.

Csopak BME-GTK gólyatábor

Nagyon fáradt voltam, azon gondolkoztam el sem megyek. Befizettem már a pénzt nem kéne veszni hagyni. Na jó lenézek. Agresszív vonalat képviselik, koncentrációs tábor feeling aztán átváltanak kedvesbe. Este azért buli. Eddig azt hittem, hogy én is szoktam inni, de rá kellett hogy döbbenjek, hogy amit én eddig csináltam az egy nagy SEMMI. Ott volt Lali barátom Gyuláról. Fél litykó pálinka húzóra. No comment. GTK-sok bulizni azt tudnak ez kétségtelen. Elég sok volt a csaj főleg a „bevállalósabb” (értsd ribanc) fajtából. Azért akadt sok normális csaj is. Jól telt az idő nem unatkoztam, mindig volt, aki szórakoztasson ;). Voltam fürödni éjszaka a Balatonba megmiegymás. Második nap ismét buli. Új rekord a gólyatáborok történetében; a tavalyi 27 feljelentéshez képest idén 29 feljelentés érkezett a rendőrségre a második nap során.

Következő nap előadások, Liska Tibor szakkolégium vezetője egy ötödéves hallgató. Így kezdi: „Amit ti itt tanulni fogtok az egy nagy szar. Semmi. Lófaszt nem fogtok vele érni. Megtanuljátok két év alatt, hogy csapatban dolgozni jó, tehát csapatban kell dolgozni. Meg ehhez hasonló manager-bullshiteket. Nem véletlenül mondják más szakon, hogy ez büfé szak. Mert hozzájuk képest az. Én idejárok 5 éve, mondhatni kitűnő tanuló vagyok, kinyitok egy Economist-ot és nem értem, mit írnak benne. Úgyhogy ha valamit akartok kezdeni magatokkal, akkor gyertek szakkoliba.”
Szimpatikus a srác :D. Mintha a Kompit hallottam volna. A fiatalok kissé meglepődtek, de majd rájönnek, hogy minden igaz abból, amit a srác elmondott.
Nem részletezem milyen feladatok voltak, hátha valamely kedves olvasó eme neves intézményt választja a későbbiekben és nem akarom lelőni előtte ama nevezetes poénokat. Haza felé kocsival jöttem, Gotával, Ágival és Petivel.

Konklúzió: Habár a két tábor felfogásban, stílusban és mindenben egymás ellentéte, mind két tábor felejthetetlen élmény volt számomra és rendkívül boldog vagyok, hogy részt vettem bennük.



Ön szerint Keke mennyi sört érdemel ezért a posztért?
szerintünk: (5/5)
Eddigi eredmény: (4,8/5)


4 komment

Címkék: buli bme ttk elte gólyatábor gtk

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorokutca26.blog.hu/api/trackback/id/tr57630102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ntomi 2008.12.02. 01:39:42

Szia!
Örülök, h tetszett a GTK-s GT :) Szerintünk is egy élmény volt. Jó volt olvasni egy ilyen beszámolót.
üdv,egy szervező

hevenyörült1 2009.08.24. 15:01:59

nos maga a tábor azért fura a rekordjaival! Nem tagadható, hogy sok mindent történt, de a rendezöknek el kellen gondolkodni, hogy bizonyos dolgok nem idevalók már, mégha jó hecc is..
így a meztelen utcai jelenetek, vagy az alkoholfogyasztásra erösen kényszerítö versenyek, ahol lúzer ki nem iszik és igy tán a csapatával nem tart..
A feljelentés-rekord egy dolog, de a tábor nem unalmas, ha nincs kényszer vedeltetés és abból adódó furcsa verseny-szellem ...
mert nem az a gyöztes szerintem, aki hulla részegen, töröt kézzel vagy kék zöld foltokkal józanodik a csapatnak a legtöbb pontot szerezve...
én úgy hiszem egyes szervezöknek már messze nem itt a helyük és nem ez a gólyavatás alapja amit ök hisznek és hirdetnek

de persze mindenki másképp éli meg, föleg azok, akik ki se józanodnak és fogni se bírják a józan ész adását.. de ezek minek vannak a GTK-n?

Keke · http://gyorokutca26.blog.hu 2009.08.24. 16:47:37

Nem tisztem megvédeni a szervezőket, sőt... Csak a véleményemet írom most le.
Én 2008.-ban voltam a gtk-s táborban mint gólya. Sokkal jobban élveztem gólyaként mint bármelyik másik gólyatábort ahol addig megfordultam (volt pár). Ez az én véleményem. Első nap nem nagyon ittam mert még a ttk-s tábort hevertem ki, utolsó nap pedig 11-kor abbahagytam az ivást, de senki sem nézett emiatt lúzernek vagy hasonló. Ha valaki azt mondta nem szeretne inni senki nem kényszerítette rá és senki nem nézte le az illetőt emiatt, legalábbis a mi csapatunknál. A pontversenyről természetsen tudtuk hogy ugysem érdekel senkit (egy év távlatából fogalmam sincs ki nyerte, de még azt sem tudom mi hányadikak lettünk). Nálunk egy jó kis csapat alakult ki, a gt után rendszeresen találkoztunk, találkozunk mind a mai napig, tartjuk a kapcsolatot elég sokan a csapatból. A mentoraink sokat segítettek az iskolakezdés során.
Összegezve: gólyaként ezt a tábort élveztem a legjobban, itt volt egyedül a legfőbb szempont az, hogy a gólya jól érezze magát, nem pedig az volt a fontos, hogy szervező felsőbbévesek jól szórakozzanak. Így én ezt a gólyatábort csak ajánlani tudom mindenkinek.
Kerényi Péter

bandos 2009.08.24. 22:13:33

Egyet kell értenem kedves Keke kollegámmal, kivel egy csapatban töltöttem a GTK-s gólyatábort tavaly. Nem is gondoltam akkor, hogy más gólyatáborban ennyire a mentorokról szól a buli. Gépész gólyatáborból ma jöttem haza, csapatépítés gyakorlatilag nulla volt, dumáltam sok emberrel, de neveket is alig tudok, egy telefonszámmal nem gyarapodtam, és a vezetők mindvégig részegek voltak mint a disznók. Összehasonlíthatatlan volt a kettő, és nem csak a gépészhet képest volt jó a gtk-s, hanem alapból sok embert ismerhetett meg bárki, és már várom is az őszt, hogy találkozzak velük. Engem szintúgy sosem kényszerítettek ivásra, és mindenből annyit kellett bevállalni, amennyit akartál :) na jó nem nyalom tovább senki valagát :D
süti beállítások módosítása