Facebook

Linkek

Utolsó kommentek

Los Janos vol 2 az ünnepelt szemszögéből

2008.06.02. 17:09

 

Eljött lassan ez a nap is, amikor átlépek a második ikszbe. És hogy mit kértem szüleimtől? Egy óriási bulit, a Los Janos 2-t.

Dzsánni

További képekért kattintson ide

Az előkészületek: Naptári idő szerint a szülinapom Csütörtökre esett, de a bulit egy szombati napra tettem, hogy legyen lehetőség tovább bulizni a Club Cocoonban, ahol a lemezeket ismét DJ Makszim pörgette. Mint ünnepelt és vendéglátó nem hagytam az utolsó napra az előkészületeket. Csecsitől a bulit több nappal megelőzve kölcsön kértem egy piros kis kádat, azzal a céllal hogy abban fogjuk az italokat hűteni a benzinkúton kapható pár zacskó jég segítségével. Pénteken már izgatottan furikáztam barátaimhoz a korábban kölcsön kért asztalokért és székekért. Köszönet mégegyszer Kekének, Bogyónak, Sárosi Katának, Rolinak és Lipóthéknak. Az ő kerti alkalmatosságaik nélkül ez a buli nem jöhetett volna létre. Igyekeztem minél kevesebb dolgot az utolsó napra hagyni. Péntek este Joey nálunk aludt, így már ketten voltunk a szombaton elvégzendő feladatokhoz. Korán fel is keltünk, majd beindítottam a fűnyírót és Joe kezébe adtam. Meg is fordult a fejemben, hogy drága szomszédaink azt fogják hinni hogy kínai feketemunkással végeztetjük a fűnyírást (ami később be is igazolódott:D), pedig már lassan lassan ő is a családunk tagja. Én addig találtam egy hozzám illő feladatot, hogy Keke és Roli a kertünk végében vígan bukfencezhessen az alkohol mámorától fűtve, átdobáltam a Rapi által termelt ürülékeket a hátsó szomszédokhoz. Mikor már mindketten befejeztünk a ránk eső feladatokat közösen kitakarítottuk a tűzrakó helyet, és megcsináltunk a DJ pultot. Édesapám nagy ötletére felraktam a hangfalakat az erkélyre, Joey addig lenn a székeket és asztalokat rendezgette. Mikor már minden készen állt a vendégek fogadására, mint aki jól végezte dolgát fifáztunk egyet a teraszon és bevonultunk a hűs szobába Bud Spencer és Terrence Hill-es filmet nézni.

A buli: Bogyó, Kata és Roli megigérte hogy 4 legkésőbb fél 5 körül érkeznek, ennek ellenére az első vendég drága barátnőm Anita volt úgy fél 5 tájékán, és betársult ő is hozzánk ezt a klasszikus filmet nézni. A következő érkező Sárosi Kata volt aki nem bírt már tovább otthon ülni és tovább várni barátját Bogyót, aki elmondása szerint azt igérte neki hogy 4órára érkezik hozzá. Kata érkezése után 10-20 perccel Bogyó is megjelent nálunk. Majd ekkor megcsörrent a telefonom, egy általam ismeretlen számról. Varga Andris, ismertebb nevén DJ Andra volt az és a bulim után érdeklődött, hogy zokon venném e hogyha ő is csatlakozna hozzánk. Mondtam neki hogyha nemhoz kétes arcokat és valamilyen szinten gyarapítja alkoholkészletünket szivesen látom.

Dzsánni és Bogyó

További képekért kattintson ide

Ekkor még igaz öten voltunk, de éreztem elég nagy buli igérkezik. A következő érekező a Roli, Komjáthy Ákos , Vígh Gábor hármas volt úgy fél 6-6 óra körül "kis" késéssel. Ekkor már javában ment a sütés főzés, Bogyó magára vállalta a babgúlyás elkészítését, míg a Joey, Vigh Gábor kettős a grillsütő tájékán vitézkedett. Így a következő érkezőket, a Kuti tesvéreket már frissen sült étellel vártuk. Ekkorra már énis megnyugodtam, már jó páran itt voltak és minden rendben volt, úgy gondoltam leülök egy kicsit. Majd mikor a kapura pillantottam csúcsos csillogó sapkákat láttam. Mondom: "Ezt nem hiszem el!" Megérkeztek drága lakótársaim Szandával és Zitával kiegészülve.
Györök utca 26.

További képekért kattintson ide

A sapkákból természetesen mindenkinek jutott. Következett az ajándékosztás. Ilyen zavarban már nagyon rég nem voltam. Álltam ott mindenki elött, a többiek meg csak vitatkoztak hogy most adjuk oda, ne majd később adjuk oda, jó menjél te, menjél te, de aztán hála istennek Szandra megkezdte az ajándékok átadását. A Dream team-es srácoktól (Roli, Bogyó, Vigh Gábor, Csapó Ádám) egy Dream team-es mezt kaptam Los Janos 20-as felirattal. Természetesen egyből magamra is öltöttem. Következtek a Györök utcás fiúk akiktől egy szakács felszerelést kaptam sapkástól mindenestől, a köténykén egy olyan felirattal hogy: "20 nem csak a főztömért szeretnek" és egy lefelé mutató nyíl péniszem tájékára. Természetesen ezt is egyből magamra öltöttem, így már kész harci díszben vártam az érkezőket. Az ajándékok átadása után belekezdtünk a "kicsit keményebb" italok fogyasztásába. 
Dzsánni

További képekért kattintson ide

Kristóf Kata érkezése után történt meg a tortás felköszöntés, a Kata által készített muffinokon lévő gyertyák elfújása után. Sorra érkeztek tovább az emberek: Doktor Dia, Lévai Ági, Kriszta, Maller Gergő, Varga Andris, Vadász Nóri, Gábor Árpi. Továbbá tiszteletét tette nálam a Lipóth család is. Lipóth Zsolt volt mindannyiunk közül a legkeményebb, képes volt tisztán meginni a Ballenteins whiskey-t. 9 óra tájt megérkezett  sztárvendég akit már nagyon vártam, Hugh Heffner, ismertebb nevén Csapó Ádám.

További képekért kattintson ide

Hef érkeztekor már tetőfokán volt a buli. Csecsivel vígan énekeltük a Backstreetboys örökzöld slágereit, Keke és Roli pedig már túlvoltak az első bukfenceken. Többen beszélgetésbe egyeledtek drága szomszédaimmal és nem kevés győzködés után sikerült őket is átcsalni. Meg is jegyezték hogy nem gondolták volna hogy ekkora buli lesz. 10-11 óra tájt egy 6-7 fős számomra full ismeretlen bagázs állt a kapu elött. Kérdezték hogy én vagyok e a Szabó János. Mondtam nekik hogy nem véletlenül vagyok így kiöltözve, és hogy igen én vagyok az. "Akkor ezt neked hoztuk" kaptam az egyik sráctól egy üveg bort, és megkérdezték hogy beengedem e őket. Ezután elmagyaráztam a srácnak hogy piánk már nincs, kaja is alig, ismerni nemhiszem hogy sok mindenkit ismernek, és ha gondolják visszaadom az üveg bort, de nem értem hogy ők miért akarnak bejönni. "De tényleg be akarunk menni, valaki azt mondta hogy itt nagyon nagy buli van". Ti tudjátok, beengedtem a srácokat, természetesen kulcsra bezártam minden ajtót, nehogy eltűnjön 1-2 dolog, majd egy 10 perc után már láttam hogy futnak a kapu felé, biztos kaptak valami fülest, de hogy jobb buli a környéken nem volt az biztos.
Keke

További képekért kattintson ide

Megjött Valcz Reni drága is, kinek még nagyon nagy szerepe volt a továbbiakban, ő csinálta meg a hajam a cocoonra. Miután már végképp elfogyott minden, és elkezdek elpárologni az emberek, ki haza, ki cocoonba, a barátnőm által kiadott ultimátum után nekem se volt más választásom, irány a cocoon, de csak lassan a testtel a hajamat még be kellett lőni, de miután már a frizurám is rohadt jó volt, nem volt semmi akadály, el is indultunk.

A cocoon: Teljes képszakadás. Saját emlékeim között annyi szerepel hogy belenyúltam DJ Makszim keverőpultjába, amiért mégegyszer elnézést kérek, valamint hogy a kinti faháznál található oszloppal nagyon egymásra találtunk. A többiek ,javarészt Csecsi és Bozsó Dávid elmondásai alapján, egy kigyúrt kopasz emberrel szóváltásba keveredtem, ahol jól jött az a 3-4 ember akiknek segítségével sikerült jobb belátásra téríteni, valamint támaszt találtam a VIP-es asztalon is. Gondjaim voltak drága barátnőm felismerésével is, többször feltettem ezt a kérdést drága Anitára, hogy "ez meg ki?" Hazafele sikerült lefejelnem egy elsőbbségadás kötelező táblát, majd itthon Anita etetett meg a Bogyó által készített ínycsiklandó babgúlyásból. Vigh Gábor és Heff (fát kellett vágnia télire) sajnálatos hazameneteli kötelezettsége miatt távoztak. Majd a maradék: Roli, Bogyó, Sárosi Kata, Ákos, Joey, Csecsi, Anita és én nyugovóra tértünk. Nagy meglepetésünkre egyik pillanatban Csecsi betoppant hozzánk, leült a forgószékemre és elaludt.

Másnap: Miután felkeltem és kinéztem az udvarra nem hittem a szememnek. Imádott szüleim rendbe kapták az udvart. Ilyen nincs. Hosszan ecseteltem is utánna édesanyámnak hogy nem teljesen normális és természetesen rendet raktunk volna, hiszen voltunk még páran. Csecsi felkelésemkor már nem tartózkodott itt, talán jobbnak látta hazamenni és nem egy forgószékben aludni. Miután mindenki felkelt következett a after party, a tradícionális Los Janos Fifa kupa. Roli címvédőként indult, és döntőbe is jutott, de címvédés már nem történt, a Los Janos Fifa kupa mostani győztese ezúttal Grúber Adrián Bogyó lett. Az izgalmaban túlfűtött meccsek lejátszása után mindenki hazament és a Los Janos vol 2 véget ért.

Várom a beszámolókat saját szemszögeitekből a Los Janos vol 2-ről, és mindent a szombati cocoonról! Többen feltették már a kérdést hogy mikor lesz a Los Janos vol 3. Én erre csak azt tudom mondani hogy most egy kicsit lassan a testtel, de semmi akadálya nincs, hiszen semmi rongálás nem történt, a rendőröket, mentőket és tűzoltókat megint megúsztuk, szüleimtől sem érkezett semmi féle panasz hogy rosszak lettünk volna, így ha eljött az ideje elő fogok náluk rukkolni az ötlettel. "Los Janos-csak egy nap van!"

 

 



Ön szerint Dzsanni (Jani) mennyi sört érdemel ezért a posztért?
szerintünk: (5/5)
Eddigi eredmény: (4,8/5)


11 komment

Címkék: tata buli

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorokutca26.blog.hu/api/trackback/id/tr42499734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2008.06.02. 17:39:06

Drága egyetlen Janim!
Kifelejtetted a beszámolódból azt az igen fontos dolgot, hogy hogyan is sikerült téged hazarángatnom:azt hitted a nácik üldöznek minket, ezért mint lopakodó kommandós elindultunk hazafelé.Hazafelé nem féltél, mert úgy gondoltad mivel Joey japán(?), ezért majd ő feltartja a németeket.(úgysem kedvelik egymást).1 óra alatt tettük meg az amúgy 10 perces utat, és egy kínszenvedés volt, nekem akinek fogni kellett téged, nehogy eless!:)De egyszer vagy 20 éves, úgyhogy elnézem, hogy nem ismertél fel!:)

Katus 2008.06.02. 18:12:22

KEdves JAnos!
ez a Los Janos vol.2. még a Los Janos vol.1-et is túlszárnyalta:D!
én nekem csak annyi hozzáfűznivalóm van,hogy én is csak részletekre emlékszem...:D de az épp elég h legyen egy órán keresztül min nevetnem:D!
az est csúcspontját megkoronáztad a szokásos kis faházaddal:D de most mégdurvábban:D...... remélem az oszlop azóta feltöltődött és hogy a házat is felépítették amit a németek lebombáztak! Te megpróbáltad megtartani de nem sikerült, az oszlop sajnos lemerült és a ház is romokban hevert.... a Közúti karbantartóknak megadtam a magasságod és annál 5cm-rel feljebb helyezik majd el Tata összes tábláját és új törvényt is hoznak,hogy legközelebb ne fordulhasson elő ilyen probléma...Csak neked csak most:D
a Fifa izémizéről meg annyit, h jövőre TUTI eltöröltetem valahogy:D halál unalom...:D

Dzsanni (Jani) 2008.06.02. 19:17:31

Köszi drágáim(L)! Kata a fifa izémizés reformodat majd megszavaztatjuk:D és képzeljétek el, most nem lopták el apám fésűjét! Én erről arra következtetek, hogy tuti az lopta el aki a Los Janos 1-en ottvolt, de ezen nem. Tippek?:D A buli egyetlen áldozata a papucsom ami elszakadt. Azt még kifelejtettem hogy Heff és Csecsi hazafele loptak nekem egy eredeti Eskimo-s napernyőt és haza is hozták.

Katus 2008.06.02. 20:43:11

sztem a kis EMOcionális leányka volt még dec.31 és jan.1. között...xD mert kellett neki az érvágáshoz :D a napernyőt el is felejtettem:D majd felhasználod a Los Janos vol.III.-hoz ...(célzásnak szántam?!) vagy a Csecsko legközelebb azon fog aludni...:D Ádi meg tovább áll fátvágni...csak nehogy eltévedjen mint vasárnap:D

Dzsanni (Jani) 2008.06.02. 20:51:40

Én a Zsuzsikára tippelek:P A Csapesz Görögország óta GPS-szel jár bulizni, hogy hazafele el ne tévedjen:) Tegnap sztem kivágta a világ összes esőerdőinek a felét;) Jó ez a fifa, olyan aranyosan aludtál a fotelban, egy szavad nem lehet:)

Katus 2008.06.02. 21:00:15

:D vagy GPS kell neki vagy pedig ki kéne pihennie magát...múltkor is eléggé bealudt...(HESS,HEFF) lehet a Manci volt sőt...xD most már tudom mitől ilyen szépek a fürtjei:) a fifa uncsi muszáj volt vmit csinálnom inkább aludtam izgalmasabb a játéknál:D ...:D

Csecskó 2008.06.02. 22:23:35

Hajaj nagyon jó volt az este sőt még a reggel is!! Hamarosan felkerül a buli az én szemszögemből és kekééből közösen. Ja a napernyő az grátisz ,de nem loptuk,hanem ott volt az egyik épület előtt!!Akkor jó ötletnek tünt!Mondjuk fél kertvárosabn azzal gyalogoltam:)!! DE meg kell hogy jegyezzekm,hogy mikor benn aludtam a széken,akkor ugye anita és jani az ágyon!Azt láttam,hogy jani egyszer csak felül nyögött kettőt hármat ,nézett maga elé aztán rám és visszaesett az ágyba:)!!

lehel 2008.06.02. 22:59:10

Janikam pont ugyan ilyen bday boyos kituzot kaptam a Gyurusi Annatol 1 eve a kozos szulinapi bulinkon:d nagyon kemeny:D meg1* boldog szulinapot!

Andra 2008.06.02. 23:00:33

pff. hátt nekemis elég jó kis nyárindító buli volt, köszönöm, hogy ott lehettem, eléggé képszakadásos nekem is a dolog, örültem, hogy olyan emberekkel sikerült beszélgetnem, akikkel azt hittem, hogy rosszban vagyok, jani te meg aztán végképp megérdemelted ezt a partit. Ráadásul a szomszédban is ismerős arcokkal sikerült beszédbe elegyednem. A kertypartybol hazafelé indultam, hogy vízszintesbe tegyem magam, de végülis 1 kocsi kocsi partyarc :) csapat megmentett 1 kis vodka redbullal majd a maller és federi féle különítmény érkezése után egyenesen a cocoonba vettük az irányt, az út az átlagosnál kicsit jóval hoszabbra sikeredett. Cocoonban meglepetten tapasztaltam, hogy nincs tömegnyomor, van levegő és még a zene is elég kemény ahhoz, hogy nekikezdjünk táncolni. Szóval nagyon jól éreztem magam és még egyszer köszönöm Jani!

Ja és akit esetleg érdekelne, lehet 1-2 embernek küldtem már meghívót, de ide is copyzom:

Június 21-én szombaton zártkörű SZDSZ Új Generációs bulit tartunk, melyet a komáromi ÚG szervez. A helyszín a már sokak által ismert és nagyra tartott pincehelység Tatán a Kocsi utcában. Vendégeink között lesznek az SZDSZ-ből ill. az Új Generációbol ismert számos élvonalbeli prominens személyiség.

Zene: a fellépők még szervezés alatt vannak, ami biztos az elsősorban az underground leginkább elektronikus zenei vonal (több dj ill. több stílus), ami még nem, az a PIKNIK zenekar.

SZERETETTEL VÁRUNK TÉGED, BARÁTAIDAT, BARÁTNŐIDET!
A buli ELŐZETES REGISZTRÁCIÓHOZ KÖTÖTT! Tehát aki nem regisztrál, vagyis nem jelzi vissza nekem részvételi szándékát az sajnos nem juthat be a partira.

A másik: Vasárnap este 1 "lightos", "értelmiségi" afterpartyt tartok. A helyszín a házunk udvara, 1 kis grillezéssel egybekötve, ide is sok szeretettel várok mindenkit. Ha szeretnél, szeretnétek eljönni, kérlek szintén jelezd részvételi szándékodat!

Üdv.

lehel 2008.06.03. 23:51:14

most akkor zartkoru vagy mindenkit szeretettel varnak? eljen az SZDSZ:D:D

roliii 2008.06.05. 00:10:03

Sziasztok!Gondoltam én is hozzáfűzök egykét gondolatot a Los Janoshoz:)Nagyon top volt!!!Régóta a legjobb buli volt amiben voltam:)Nemtom hogy lehet ennyit inni...de az amikor Csecskóval azon versenyzünk h ki bírja tovább a jeges vízben levegő nélkül ,meg Kekének próbálom megmutatni h milyen egy igazi kézenátfordulás úgy h menni nem tudok rendesen:)(csodálkozom h utánna még lábra tudtunk állni:D:D)...szóval ez tényleg olyan volt amilyennek egy 20. szülinapnak lennie kell:D!Jani az oszlopos,Kedvesedet nem felismerős jeleneted is alkalomhozillő volt persze:D(volt kitől tanulni ugye?:D)!persze ami tovább emelte a hangulatot az az h a csajok nagyon kitettek magukért...gyönyörűek voltatok(L):D!Remélem sok ilyen lesz még...még úgyis jön egy visszavágó Csecskó...Jani az 5ös erősségű bulit pedig tovább kell fokozni:D!Mégegyszer köszi a bulit...és boldog 20ast!:D
süti beállítások módosítása