Facebook

Linkek

Utolsó kommentek

csoro Lehelke es a torontoi sznobok...

2008.04.19. 04:03

 

Manapsag probalom egyre elviselhetobbe tenni torontoi tartozkodasomat, amibol mar csak 2 honap van hatra...  egesz egeszseges eletmodot elek, bicoval jarok melozni a reggeli benzingozos dugokon keresztul,es kosher pekarut eszem...(ami a torontoi bicozassal ellentetben tenyleg egeszseges) 

Ma, pentek este, hogy megunnepeljem egy csodalatos hetvege kezdetet (melo 24/7) gondoltam lebicozom a hires Yorkville-be, ami kb 5 km-re talalhato lakhelyemtol. Ideiglenes lakhelyem amugy nagyon fasza hely, annak ellenere hogy most Magyarorszagra vagyom, be kell vallanom hogy a szorakozasi lehetosegek hatartalanok (golf, clubok, ettermek, Wonderland, sieles, stb.)
Yorkville-hez visszaterve, ezt a Pesti Vaci utcahoz hasonlitanam. Mint emlitettem mar, 5km bicoval dombon lefele, buzi- es kinainegyeden at kb 12.5 percembe telt. Kozbeejtettem a Yonge street (a vilag leghoszabb utcaja) kis szakaszat is. Ennek az utcanak a 0-as km kovenel alltunk 2006 junius 29.en hajnalban Makszim Boti baratommal egy oriasi buli utan, keresve a haza utat :) Yorkville-be erve nagyszeru latvany fogadott, valami old skool  old timer kiskocsi volt  az egyik etterem elott, amin mint egyszeru magyar gyerek jo nagyot csodalkoztam:D A Harry Rosen divataruhaz ele megerkezve gondoltam benezek hatha.. van valami learazas... Miutan meggyozodtem hogy a 420 dollaros Prada papucs es a 260 dollaros Zegna ov nem nekem valo, tovabb bicoztam a kozpont fele. Itt nagyon jo hangulatban mulato nyitott teri ettermekben etkezo emberekkel talaltam szembe magam, akik tobb szazezer dollaros kocsijukkal az etterem elotti helyet foglaltak el. A Prada, Chanel, Hermes, Louis Vuitton Ermenegildo Zegna, Canali, Bulgari, Escada Ferrari, Maserati es Rolls Royce uzleteket mar csak kivulrol szemleltem meg, talan be sem engedtek volna.
Ezek utan a hazafele uton rajottem hogy ez meg mindig nem az en vilagom es kepzeletben mar vissza is tertem Magyarhonba.
www.en.wikipedia.org/wiki/Yorkville,_Toronto



Ön szerint LeHeL mennyi sört érdemel ezért a posztért?


4 komment

Címkék: toronto

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorokutca26.blog.hu/api/trackback/id/tr61432302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

josi 2008.04.21. 08:30:59

hát testvérem... olvastam amit irsz..és igen..biztos jo meg zsép ott az élet...de ha nemharaxol: KURVÁRA jo lenne ha már hazajönnél, mert nagyon hiányzol...
siess haza és szétszetdjük budepestet....

puszi

josi

balazs 2008.04.22. 00:33:19

"jóóóóó mindenütt az élet, de van egy hely, ahová mindig visszatérek, a nagyvilágban, bárhol megélek, de a legjobb hely mégis ahova szültek. mindenütt jó, de a legjobb odahaza, ahol spanok hada vár rám és ismerős a a város minden sarka..."

m0rrI$ 2008.04.22. 16:28:47

megfelelo idezet a himnuszunkbol(P.A.F himnusz)
hajra
süti beállítások módosítása