Facebook

Linkek

Utolsó kommentek

Káprázatos Lola koncert

2008.04.03. 18:02

 

Ha már bizonyos okokból (nem volt hajlandó senki elkisérni) a Petőfi csarnokban megrendezett nagykoncerten nem tudtam megjelenni, a tatabányai koncertet már nem hagyhattam ki. Hála istennek nem kellett egyedül mennem:) Csapó Ádám és Mike Tamara személyében  méltó Lola fanokra leltem (Ádinak még eredeti CD-je is van). El is jött a nagy nap, csipet csapatunk már 6órakor útnak is indult. Vittünk mindent amit kell fényképezőt, pót elemet,papírt, Lola cd-t, filctollat, rendes tollat. Mielött beléptünk a csarnokba megkaptam a jegyemet, majd megbeszéltük a felállást. Az volt a lényege hogy egy család leszünk és Tami lesz a fogadott gyerekünk és miatta kellett elmennünk a koncertre. Az volt a feladata hogy viselkedjen úgy mint egy 12-14éves kislány. Bevallom jobban ment neki mint gondoltam:D A bejárat után egy kicsivel volt egy kis Lola shop ahol pólókat, cdket, kitűzöket meg ilyesmit lehetett venni. Természetesen nem tudtunk ellenállni és egy kitűzőt mindenki vett magának, amelyet ki is tűztünk tüstént.  A szentélybe már Lola feliratú jelvényekkel a szivünk felett léptünk be. Meglepően tapasztaltam hogy mennyi ember van, még a lelátók is tele voltak, nem kis meglepetésre nem mi voltunk a legöregebbek, és talán volt egy két srác aki magasabb volt mint az Ádi, így még annyira ki sem lógtunk a tömegből. Majd kezdődött a show. A technika fergeteges volt, a fények és a lézerek káprázatos látványt nyújtottak, majd leesett az állam, nem gondoltam volna hogy ilyen igényes előadásban lesz részünk. Miután begerjedt a közönség megjelent a művésznő is. Nagyon csinos volt mint mindig (habár a stylistjéhez lenne egykét szavam, nekem  ez az emos stílus annyira nem jön be,dehát manapság ez az eladható,sajnos). Lola többször is ránkmosolygott, sőőt ki merem jelenteni hogy végig miket nézett. Egy szám erejéig a nyakamba vettem "kislányunkat", aki boldogan integetett példaképének, de sajnos a pacsizás nem jött össze.  Alig hittünk a szemünknek amikor észrevettük, hogy a mi énekesnőnk mögötti egyik háttértáncos, egy régi ismerős, Németh Ági személyében. Miután a koncert véget ért egyből odafutottam Lolához és megkérdeztem hogy bennevan e egy közös képben, a művésznő azt a választ adta hogy majd miután átöltözött ,de várjuk meg itt. Mi lelkesen vártuk szerelmünket, közben a táncosok is kijöttek, Ágival is beszélgettünk egy kicsit, elmesélte hogy egy éve lassan Lola háttértáncosa, és majd figyeljünk a Valami Amerika 2ben ,mert ott is táncolni fog. Hosszas várakozás után, a győzelem kapujában, roppant közel az áhított közös képhez, odajött hozzánk két kopasz izompacsirta, hogy menjünk el innen. Hiába ecseteltem neki hogy a művésznő mondta hogy megvárhatjuk itt, sajnos távoznunk kellett. Azt mondták az izmos úriemberek hogy drága énekesnőnk a ruhatárban fog aláírásokat osztogatni, úgy hogy oda menjünk. Volt ekkor egy rossz sejtésünk, és be is igazolódott, a ruhatár tele volt 6-12évesekkel. Gondoltuk hogy odébbállunk, dehát megígértük neki hogy megvárjuk. Ádival gyorsan előre is törtünk, majd az autogrammunkhoz egy aranyos mosolyt és egy sziát is kaptunk. Innentől már tudtam, nem kérdés, bejövök neki! Folyt köv remélem:)



Ön szerint Dzsanni (Jani) mennyi sört érdemel ezért a posztért?


5 komment

Címkék: tata buli

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorokutca26.blog.hu/api/trackback/id/tr69409969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keke · http://gyorokutca26.blog.hu 2008.04.04. 00:02:42

Mi az hogy titeket nézett? Csak TÉGED nézett, senki mást. Amúgy miért kérdéses volt számodra eddig, hogy nem jössz be neki? Miért enm hívtad mege gy szólid bebaszcsizásra a Györök utca 26.-ba? Ja amúgy a képeket rakd fel de azonnal (a főszerk). Ha a koncert csak fele olyan jó volt mint a cikk akkor Lola élete legjobb koncertjét adta.

Gabinet 2008.04.04. 20:50:40

Hiszem, ha látom!

Dzsanni (Jani) 2008.04.04. 21:27:16

oksa a következő koncert elött szólok:)asszem egy leendő Lola fanhoz van szerencsém:D

Mókus 2008.04.23. 19:32:41

szia!!Valaki megtudná adni Lolának címét??Akár ki is az köcccee!!

kleé alexandra 2008.04.28. 13:34:15

nekem is adja meg valaki lola e-mail cimét.

BÁRKI IS AZ NAGYON MEG KÖSZÖNNÉM
süti beállítások módosítása