Facebook

Linkek

Utolsó kommentek

Tombol(a) party Dj Makszimmal

2008.01.13. 17:57

 
Tegnap (Január 12.én)  két lakó (Jani és Csecse) képviselte a Györök utcát a Club Cocoon-ban megrendezett Boti bulin. A party a szilveszterről megmaradt partyhordó felemésztésével kezdődött majd 11kor elindultunk, hogy még jusson nekünk az ajándék Burn energiaitalból. Meglepetésünkre nem volt Burn, viszont tombolákat kaptunk. Az állam leesett amikor megláttam hogy az 1-es sorszámú tombolát kaptam. Csecse pedig a 2-est. A ruhatárban már fordult a felállás én voltam a 2es Csecse pedig az 1es. Miután megkaptuk ezeket a nagy sorszámokat megfogalmazódott bennünk az a gyanú hogy talán kicsit korán érkeztünk. A buli a pult betámasztásával folytatódott. Majd egy 2órás üldögélés után naggyából megtelt a hely és elkezdődött a buli. Természetesen fényképezőt is vittünk megunkkal amely körülbelül 3kép elkészítése után le is merült... Hála istennek egy szép hölgy(Viki) hozzásegített minket partyképek készítéséhez, amelyek remélem minél hamarabb eljutnak hozzám. A buli összességében jó volt, jól éreztük magunkat, a szemünk megakadt egykét emberen akiket a "fájdalom szült" dehát hol nincsenek:) A  jelszó ahogy Josi mondaná: BA........ATÓÓÓÓÓÓÓÓÓK!


Ön szerint Dzsanni (Jani) mennyi sört érdemel ezért a posztért?


5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorokutca26.blog.hu/api/trackback/id/tr15295854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Keke · http://gyorokutca26.blog.hu 2008.01.14. 22:25:47

Csecskó nemsokára debütál a blogon. Érdemes rendszeresen fürkészni a blogot mert bármelyik pillanatban felkerülhet Csecse első cikke. (nagyon nagyon komolyan veszi mert tökéletes munkára törekedik)

balazs 2008.01.15. 00:52:29

pedig én azt hittem, hogy a kompi 5ös és az én 6os ruhatárszámom az inside-ban verhetetlen...
De mi kaptunk egy italt a belépéskor!!! már készülünk a javításra

tombolák sorsa?

Dzsanni (Jani) 2008.01.15. 02:25:29

sajnos nem nyertünk vele...de emléknek elraktuk, nemhiszem hogy a közeljövőben valahol is enyém lesz az egyes számú tombola:)

Vöriii 2008.01.16. 16:18:24

iiiii voplt ám szétcsúszás :D:D
süti beállítások módosítása