Facebook

Linkek

Utolsó kommentek

Erről T.A.B.U.

2009.04.23. 18:27

 

2009.04.08-án megtartottuk a körülbelül 6odik hivatalos sítáboros afterparty-t, természetesen Óvári Zitánál gyűlt a nép (Bencével kiegészítve). Én voltam a DJ, tehát  leginkább kívánságműsor volt:). Kiemelném azt a pillanatot, amikor kiabálni kezdtek nekem hogy csöngetnek. Ők már lehet tudtak valakit. Azt hittem valami közülünk való érkezett meg. Mikor ajtót nyitottam egy kék egyenruhás úriember állt az ajtónál, és enyhén szólva megkért minket hogy legyünk csendesebbek és ne kiabáljanak az erkélyen. Próbáltam eleget tenni az úrnak és hangomat felemelve csendre inteni a népet. Indulásunk pillanatára Bence is betoppant, még lenyomtam egy top 5 kívánságműsort a winampban és elindultunk. 3 taxi jött értünk és ekkor egy régi álmom valósult meg. Beültem az anyósülésre és ahogy azt az akciófilmekben szokták, megmondtam a sofőrnek hogy:"Azt az autót kövesse", mivelhogy mi voltunk a második taxiban. Magam se gondoltam volna, de ekkor szó szerint egy akciófilm vette kezdetét, mondhatni belecsöppentünk a tokiói hajszába. A taxik körülbelül 140el csapattak végig egész Budapesten. Dia mögöttem kétszer majdnem kifejelte az üveget, pár pillanatban énis megijedtem, de egészében élveztem a dolgot, ellentétben Ágival aki már az első padon  leült a Széna téren  és sírógörcsöt kapott. A tabuba Bence sajnálatos módon már nem tudott velünk tartani, mivelhogy rövid nadrágban volt (a kidobók nem engedték be ezzel az indokkal).... Az este legnagyobb károsultja szegény telefonom, amire még mindig nem sikerült hátlapot találnom, de az valamennyire kárpótol, hogy amikor hazajöttem a zsebemben találtam egy sótartót:)

 

 



Ön szerint Dzsanni (Jani) mennyi sört érdemel ezért a posztért?
szerintünk: (5/5)
Eddigi eredmény: (5/5)


1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gyorokutca26.blog.hu/api/trackback/id/tr761082469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása